1 Jan 2021
De AsserPas

De Asser Pas

De Gemeente Assen is gestopt met de uitgifte van de gemeentelijke AsserPas voor het parkeren. Stadsparkeren geeft nu een AsserPas uit speciaal voor het parkeren voor nieuwe leden. De 10.000 leden die reeds de Gemeentelijke AsserPas (beginnend met kaart nummer 592) gekoppeld hebben kunnen deze gewoon blijven gebruiken.

De belangrijkste zaken op een rij:

  1. Heb je een gemeentelijke AsserPas die al aan je parkeeraccount gekoppeld is? Dan kun je deze blijven gebruiken voor parkeren (nu en in de toekomst).
  2. Is je gemeentelijke AsserPas (zoals gekoppeld aan je account) vermist of defect dan kun je kosteloos een vervangende AsserPas aanvragen via: 0900 - 12345 46 of [email protected] Deze pas is alleen geschikt voor parkeren en niet voor andere doeleinden.
  3. Ben je in het bezit van een AsserGastenPas dan verandert er niets. Deze pas kun je blijven gebruiken. Is deze pas defect of vermist dan ontvang je kosteloos een vervangende pas. Aanvragen kan via: 0900 - 12345 46 of [email protected]
  4. Ben je een nieuwe klant? Kies dan voor “Wordt gratis klant” en voor “Nee, ik heb nog geen pas” en voor de gemeente Assen. Vul je gegevens in en binnen een paar werkdagen na aanmelding wordt de AsserPas (speciaal voor parkeren) verzonden naar het opgegeven adres.