Mijn Stadsparkeren pas is defect, vermist of verloren, wat nu?
Mijn Stadsparkeren pas is defect
Controleer voor het aanvragen van een nieuwe pas altijd eerst of de pas daadwerkelijk defect is of dat de koppeling met het kenteken niet klopt. Dit controleer je in de app bij Mijn voertuigen of Mijn parkeerpassen. Vraag een nieuwe pas aan op een van de volgende manieren:
- In je Stadsparkeren account onder Mijn parkeerpassen, Parkeerpas toevoegen, Nieuwe pas aanvragen. Je ontvangt de melding: Parkeerpas aanvragen gelukt.
- Via de live chatfunctie op de website (tijdens kantooruren)
- Per e-mail ([email protected])
- Telefonisch via 0900-1234546 (gebruikelijke belkosten)
Een vervangende pas is automatisch gekoppeld aan het kenteken en gebruiker(s) van de defecte kaart.
Medewerkers Meander
Defecte passen van Meander medewerkers worden door Meander zelf vervangen. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met Meander.
Mijn Stadsparkeren pas is vermist of verloren
Ben je je pas kwijt of verloren, zet deze pas dan op non-actief om misbruik te voorkomen.
Dit doe je op een van de volgende manieren:
- In je Stadsparkeren account bij Mijn parkeerpassen, daarbij selecteer je het betreffende pasnummer en kies vervolgens voor Pas vermist en Verwijderen. Op het moment dat je de pas toch terugvindt, kun je deze weer opnieuw koppelen.
- Of neem contact op met Stadsparkeren via de chat (tijdens kantooruren), telefonisch 0900 12345 46 (gebruikelijk belkosten) of per mail [email protected] o.v.v. Pas vermist.
Teruggevonden passen opnieuw activeren
Als je pas gevonden wordt, dan kan deze weer geactiveerd worden op de volgende manier:
- In je Stadsparkeren account bij Mijn parkeerpassen en Bestaande pas koppelen.
- Of neem contact op met Stadsparkeren via de chat (tijdens kantooruren), telefonisch 0900-12345 46 (gebruikelijk belkosten) of per mail [email protected].