Stoppen parkeeractie in een parkeergarage/gesloten parkeerterrein

Maak je gebruik van Kenteken Parkeren en je parkeeractie in een parkeergarage is niet gestopt, dan dien je direct contact op te nemen met Stadsparkeren om je parkeeractie te laten stoppen.

Advies is om te allen tijde via de Stadsparkeren app of Mijn Stadsparkeren.nl in de parkeerhistorie te controleren of je parkeeractie daadwerkelijk gestopt is.

Kom je er zelf niet uit, dan helpen we je graag op de volgende wijze:

  • Je kunt een email sturen naar [email protected]. Vermeld svp bij het onderwerp: STOPPEN PARKEERACTIE.
    Vermeld in het bericht het kenteken en het tijdstip dat je de parkeergarage bent verlaten. Je ontvangt bericht zodra de parkeeractie is gestopt.
  • Bellen naar 0900 12345 46 (24/7 bereikbaar, gebruikelijke belkosten)
  • Of tijdens kantooruren via de chatfunctie op de website

Niet gestopte parkeeractie?

Indien je parkeeractie niet is gestopt, kun je een volgende keer niet parkeren in dezelfde parkeergarage via Stadsparkeren. Volgens het systeem sta je dan namelijk nog geparkeerd. Wel kun je inrijden en een kort-parkeren kaartje nemen. Ons advies is echter om dit NIET te doen en eerst de lopende Stadsparkeren actie te laten stoppen. Gebeurt dit niet, dan zal de lopende Stadsparkeren actie bij het uitrijden middels de kort-parkeren kaartje stoppen en worden er "onnodige kosten" in rekening gebracht.

Slagboom handmatig geopend?

Indien de slagboom handmatig wordt geopend door de beheerder, dient de beheerder je parkeeractie handmatig te stoppen.

Slagboom open bij uitrijden?

Staat de slagboom bij het uitrijden open, dan kun je via de infoknop navraag doen bij de beheerder om je parkeeractie te laten stoppen.

Indien de beheerder niet bereikbaar is dan, kunnen wij je hierbij natuurlijk ook helpen.