Hoe neem ik contact op met Stadsparkeren?
Wij zijn bereikbaar via:
- De chatfunctie (tijdens kantoor uren)
- E-mail: [email protected] (reactie binnen 2 werkdagen)
- Contactformulier (reactie binnen 2 werkdagen)
- De telefonische helpdesk 0900 12345 46 (24/7)
Als je door Stadsparkeren wordt teruggebeld, is dit altijd via een anoniem telefoonnummer.
Hoe werkt de chatfunctie?
Tijdens kantoortijden kun je direct persoonlijk contact opnemen met onze helpdesk via de chatfunctie op onze website. De chat vind je rechts onderin als pop-up op de site en ziet er zo uit:
Door hierop te klikken, opent het chat venster en sta je in direct contact met een van onze deskundige medewerkers.
Beschikbaarheid chat:
Maandag t/m donderdag: 08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 16:30
Cookies accepteren
Om gebruik te kunnen maken van de chat functionaliteit dien je vooraf wel onze cookies te accepteren. Weiger je de cookies, dan is de chat functionaliteit ook niet beschikbaar.