Check je kenteken in het web-portaal

We helpen je graag om zorgeloos te blijven parkeren. Daarom vragen we je om je gegevens te controleren. Dit omdat je al een tijd niet hebt geparkeerd met een of meerdere kentekens die aan je account gekoppeld zijn, terwijl kentekenherkenning nog wel actief is. Bij Stadsparkeren vinden we het belangrijk dat je account up-to-date blijft. Hieronder lees je hoe je dit kunt doen in het Mijn Stadsparkeren web-portaal. Bekijk hier hoe je dit in de app regelt.

Log in op je account

Ga naar 'Voertuigen'.

Klik op het kenteken waar een driehoek met uitroepteken achter staat.

Controleer hier je kenteken(s)

Als dit kenteken nog steeds klopt, klik dan op 'Bevestig kenteken'. Indien het kenteken niet klopt, wijzig of verwijder deze dan.

Wat gebeurt er wanneer ik dit niet doe?

Wanneer je jouw kenteken niet bevestigt, wijzigt of verwijdert, stuurt Stadsparkeren na een maand een nieuwe herinnering.

Wanneer iemand anders inmiddels in het bezit is van jouw kenteken, bijvoorbeeld omdat de auto verkocht is, kunnen parkeerkosten (onbedoeld) op jouw account terechtkomen en van jouw rekening worden afgeschreven. Bij Stadsparkeren denken we graag met je mee, en helpen we dit soort situaties te voorkomen.

Heb je een vraag over deze melding of een andere vraag over je kenteken?

Bekijk onze veelgestelde vragen of het antwoord op je vraag er tussen staat.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de chatfunctie op de website, of via [email protected]