Hoe start/stop ik een parkeeractie?
Een parkeeractie kan op verschillende manieren gestart of gestopt worden.
Op straat:
- Via de Stadsparkeren app (Zie afbeelding hieronder of kijk hier voor een rondleiding door de app)
- Het aanbieden van de Stadsparkeren pas bij de paslezer (Kijk hier waar dit mogelijk is).
- Online via Mijn Stadsparkeren (Kijk hier hoe)
In de parkeergarage:
- In- en uitrijden op basis van kentekenherkenning (kentekenherkenning inschakelen)
- Het aanbieden van de Stadsparkeren pas bij de in- en uitrit.
Lukt het niet om een straat parkeeractie te starten of stoppen? Probeer de volgende stappen om dit probleem te verhelpen:
- Controleer je internetverbinding
- Sluit de Stadsparkeren app & andere apps op je telefoon geforceerd af en open de app opnieuw.
- Controleer in je telefooninstellingen of je toestemming hebt gegeven om je GPS locatie met Stadsparkeren te delen.
- Verwijder de app en download deze opnieuw. Zo heb je altijd de nieuwste versie.
Heb je alle bovenstaande punten geprobeerd maar functioneert de app nog steeds niet naar behoren? Neem dan contact met ons op via:
- Live chatfunctie op onze website (tijdens kantooruren)
- E-mail ([email protected])
- Telefonische helpdesk (0900-1234546, gebruikelijke belkosten)
Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor het tijdig stoppen van je parkeeracties. Als hulpmiddel kun je herinneringsberichten instellen via de notificaties.